USB format diski nasıl yapılır?

0

USB format diski nasıl yapılır?


Merhaba arkadaşlar bu yazıda bilgisayara format atmak için kullandığımız yollardan biri olan USB üzerinden format diski oluşturma konusunu ele alacağız.Bilgisayarıa CD veya USB'den , BIOS kullanarak format atma işlemi en sağlıklı format şeklidir.Aşağıdaki adımları izleyerek kendinize bir format diski oluşturabilirsiniz.

Adım 1:İlk önce BURADAN Windows7-USB-DVD programını indiriyoruz.

Adım 2:İndirmiş olduğumuz programı kuruyoruz.


Adım 3:Kurmuş olduğumuz programı açıyoruz.Açılan pencerede BROWSE yazan butona tıklayıp daha önceden indirmiş olduğunuz .iso uzantılı format dosyasının yerini gösteriyoruz.Daha sonra NEXT butonuna basıyoruz.



Adım 4:Bu aşamada format diskini hangi birimde oluşturmak istiyorsanız seçiyoruz.USB'ye kurmak isteyenler USB Device yada DVD kurmak isteyenler DVD butonuna basıyoruz.



Adım 5:Bu adımda kurmak istediğimiz Usb birimini seçiyoruz ve Begin copying butonuna basıyoruz.



Adım 6:Usb birimine format dosyaları kopyalanıyor.Bu işlem biraz uzun sürebilir.




Adım 7:Kopyalama bittigi zaman usb'yi format atmak için kullanabilirsiniz.







Sevgili klavyemist

Değerli yorumlarınızı ve konu hakkındaki düşünce veya sorularınızı lütfen bize bildirin.En kısa sürede size geri dönüş yapıyoruz.İyi günler.

İlginizi Çekebilir × +

Lütfen yorumlarınız argo kelime içermesin.Teşekkürler.